soundtrack



det blir att pyssla ihop fotoalbum nästa vecka. har skickat in massor med bilder för framkallning.

laleh.

nu var det äntligen dags för nytt album och ny turné. laleh.. albumet har ännu inte fått något namn.
28 februari i norrköping, men eftersom jag bor i stockholm då så blir det förhoppningsvis på cirkus den 21:de.

längtar redan nu.

anders wendin, moneybrother.

Jag fick gå. Det blev av. Ännu en gång konsert med Moneybrother.

 

 

Jag är som vanligt, helt ställd och förvånad av beundran. Jag vet inte vad det är med anders, moneybrother, hans innerlighet, hans stil eller hans fruktansvärt vackra röst? Det kan nästan framkallas tårar när jag tänker på hur sjukt bra, klockren han/dom är. För han är ju inte helt själv. Några gittarer, fioler, dragspel och bas. Och hans röst. Och hur bra kan det bli?

Sist jag såg han var på way out west, en het sommardag, sjukt bra konsert. Vi hoppade och sjöng tills jag höll på att tuppa av. Nu var det på Skadia teatern, denna mysiga sal blir helt underbar när han entrar scenen. Inte bara för att han är så stilig, utan också för att han börjar akustiskt. Han fjantar och stajlar på scenen och lever upp till sin egen musikaliska förträfflighet. Och är väldigt underhållande.

 

blow him back into my arms, aukustiskt, är det bästa jag hört med Anders.

anders moneybrother wendin

nu är det problem.
det finns biljetter till moneybrother, älskade moneybrother imorgonikväll på skadiateatern.
jag har inga pengar..
och ingen som kan bjuda mig.

- SKA JAG MISSA DET?!  är det verkligen så det ska vara?

jag får väll helt enkelt nöja mig med after work med spiralen och linden, ikväll.

RSS 2.0