skadiatatern,17:30

ja, igår var jag, Erik, Johanna & Rikard på skadiateatern.
Det var dags för Björn, Måns, Soran & Özz. Jag har aldrig varit på stand up förut.. Men det är verkligen något jag rekommenderar. Sjukt kul. Özz till att börja med var ju helt förskräcklig i sitt språk, (det var väll kanske alla) men han var helt otrolig. Men så sjukt bra början och så grann kille. Förstår inte vart dom får allt ifrån. Soran härnäst. Så lugn och söt. Han var lite mera ostadig på benen, men jag tror att det är lite grejen. Inte för att man inte skratta när han stog på scen..
Kvarts paus. Måns dyker in på scen. Ja, jag ändrar helt uppfattning om honom, extraextra på trean har jag aldrig fattat tyckte för och inte måns heller för den delen. Men efter igår så har jag som sagt ändrat min uppfattning.
Sist men INTE minst, fasen va lång han var, Björn kära Björn Gustavsson.
Han är ju för bra. Hans små egenskaper som gör att han är han är ju för underbara.
Ja, tack, tusentack för en kväll med apgarv.

tänk om man kunde få så många människor att skratta på en och samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0