mål

Tänk att man är katt, eller varför inte apa. Och inte kunna hoppa, hoppa så högt som man vill.
Eller om man kanske är jag, du eller vem som helst, och har drömma och mål.. Som man aldrig kommer uppnå.
Eller som Gordon Ramsays dröm, han har visserligen lyckats. Men tänk att ha en sådan dröm, en stor dröm att bli kock, stjärnkock, men om man inte kan. Tänk att ha en dröm, kanske en dröm att bli musiker, men om man aldrig lyckas..
för att man bara inte kan. Man kanske inte passar sin dröm.

Tänk om jag nu lägger ut jättemycket pengar på en utbildning.. som jag inte kommer kunna klara av.
Om man inte blir så bra, så duktig som jag vill bli.
Tänk om drömmen inte är rätt för mig..

hur vet man vad som är rätt för en själv?
vad man ska bli?
vart man ska vara?

Kommentarer
Postat av: amalia.

jag vet att det är rätt hjärtat. tveka inte. svårt att ta sånna beslut och flytta iväg. men jag tror på dej! <3

2008-10-08 @ 11:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0